nedeľa 8. februára 2015

Tulipánová...

...nedeľa.
 Priznám sa, že nedeľa nie je môj obľúbený deň. A už vôbec nie vtedy, keď sa ani von nedá vyjsť. U nás síce svieti slniečko, ale fúka a je zima. Idem si teda urobiť kávu a načerpať inšpirácie z nového čísla Marianne bydlení. Už mám zase toľko nových nápadov, na niektorých sa už pracuje, niektoré ešte len tak nenápadne a s malou dušičkou naznačujem manželovi :-) ...keďže pri realizácii potrebujem jeho pomoc. Ako prvé prešli mojimi rukami naše stoličky v jedálni, ktoré sú už po novom čierne.  Na túto zmenu budú nadväzovať ďalšie.




...pôvodne boli tmavohnedé, takže zmena nie je taká očividná, ale kvôli určitým nedostatkom, ktoré mali, som teraz spokojnejšia....


...po dlhom čase sa mi podarilo kúpiť tulipány...

...a do rána nám aj narcisy rozkvitli...


...farbila som ich akrylovým sprejom Happy color...všetky štyri som mala hotové za pol hodinku....   
Prajem Vám ešte pohodovú nedeľu...ako sledujem, tak niekde aj poriadne snehom zafúkanú.
Danka.

20 komentárov:

  1. Danka, tiež sa nevieš nudiť. :-) Všetko krásne! Si veľká šikulka... Katarína (Vava1804) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :-) no neviem...veď ty to poznáš :-) ďakujem za pochvalu a aj za návštevu...príď zas :-) D

      Odstrániť
    2. Som Tvoja stála návštevníčka. :-) Krásny blog, krásny domov! :-)

      Odstrániť
    3. Stoličky sú krásne, momentálne tiež pozerám stoličky, ale akosi sa mi žiadne nepáčia po obchodoch ...takže bazoš je moja druhá varianta, ale akosi nič neviem nájsť:))a to nehovorím o stole . Inak tým sprejom to musí byť šikovné...želám pekný večer, Maca

      Odstrániť
    4. ...ahoj...aj my máme tieto zo starožitníctva :-) odkedy som tie spreje vyskúšala, už inú farbu nekupujem, chytí to na hocičo :-) pekný zbytok nedele D.

      Odstrániť
  2. ahoj Danka, krásne, prekrásne je u vás :)
    tá fotečka s pohľadom na terasu ma dostala :)
    stoličky vyzerajú super, nelepí tá farba potom? ja som raz natrela stoličky na bielo nejakým balakrylom alebo čo to bolo a príšerne sme sa lepili....
    Vierka (fineliving)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Vierka, tak ťa tu vítam :-) táto farba je fakt super, nielen že nelepí ona je za pár minút suchá, je to rýchle, nemusíš sa babrať so štetcom...už mám vyskúšanú bielu, čiernu, medenú a aj bezfarebný lak...viem že je aj zinková, tú si kúpim nabudúce :-D D.

      Odstrániť
    2. ďakujem za privítanie :), máš tu naozaj krásne, budem chodiť častejšie, ešte som nestihla "prekutrať" všetko, ale aspoň sa mám na čo tešiť :).
      Dani, tie stoličky si predtým aj prešmirgľovala? a myslíš, že by som mohla prestriekať aj čierny stolík na bielo?

      Odstrániť
    3. ...ja som ich nešmirgľovala vôbec...a aký je to stolík? pokiaľ nie je príliš hladký alebo lesklý, myslím že ti chytí aj biela na čierne, bude to chcieť asi dve tri vrstvy, ale podľa mňa sa to bude dať...na obale sa píše vysoká priľnavosť na kovy, drevo, umelú hmotu, sklo, lakované i nelakované povrchy... ja by som to skúsila :-)

      Odstrániť
    4. chcem prefarbiť ten biely toaletný stolík v spálni, vidno na ňom každé zrnko prachu. a kúpila som si k nemu bielu taburetku, tak ma to láka :).

      Odstrániť
    5. ...viem ktorý to je....možno by som mu trocha šmirgľom zdrsnila povrch...ale podľa mňa to pôjde:-)

      Odstrániť
    6. no vidíš aká som na tú bielu nažhavená, že namiesto čierneho stolíka napíšem biely :-D
      ale viem, že si ma pochopila :)
      ja dúfam, že sa mi to podarí, len musím nazbierať odvahu...je chudáčik ešte vlastne nový :)
      Dani, veľmi pekne ďakujem za rady :)

      Odstrániť
    7. za máličko :-) ja si pamätám,keď si ho kupovala...ale rovnako poznám ten pocit, keď zistíš že ti niečo nepasuje :-D preto aj ja chystám nejaké zmeny, o ktorých nechce mm ani počuť :-D

      Odstrániť
    8. :-D to presne poznám, ani ten môj nevie ešte o tom stolíku :), musím mu to servírovať pekne po kvapkách :-D
      a tiež mám toho ešte toľko v pláne, že by sa chytal za hlavu, ale nevadí, počkám si :-D
      držím palce aj tebe, aby si sa pomaličky prepracovala k svojim plánom (a viem, že sa prepracuješ :-D). budem sa tešiť spolu s tebou :)

      Odstrániť
  3. Danko, židle vypadají parádně! Jsem moc zvědavá na tvé další změny. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Danka a vitaj! Tesim sa, ze ta tu vidim a hlavne na vela dalsich prispevkov... uz si aj medzi mojimi blogovymi priatelmi ♥ xoxo, Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Saška, som rada, že si sa u mňa zastavila...zatiaľ som v blogovom svete nováčik ale páči sa mi tu :-) D.

      Odstrániť
  5. Ahoj Danka, pekný blog, krásne fotečky. Budem sledovať. :):) Ahoj. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. U vás je tak pěkně -útulně ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť