štvrtok 21. apríla 2016

Rekonštrukciu...

...kúpeľne máme za sebou a asi keby som vedela do čoho idem, žiadna rekonštrukcia sa neudeje :-) ale aspoň vieme, ktorá miestnosť je v našom dome najdôležitejšia...
...rekonštrukcia je vždy náročnejšia ako stavba niečoho nového a u nás sa prvé komplikácie ukázali hneď v prvý deň...mali sme problém s odpadovými rúrami, teda nebolo možné premiestniť wc a tak terajšia podoba kúpeľne vôbec nezodpovedá tomu, čo som niekoľko mesiacov do detailov plánovala...
...ale ako sa hovorí všetko sa deje z nejakého dôvodu a ja musím uznať, že toto riešenie ja asi aj lepšie ako to čo som mala v predstavách :-) minimálne je veľkým pozitívom sprchový kút, ktorý svojimi rozmermi úplne naplnil predstavy môjho muža...ono ten sprcháč bol vlastne hlavný dôvod prečo sme do toho išli...
...čo sa týka farebnosti, úpravy stien a ostatných dizajnových záležitostí bol to ťažký oriešok, hlavne pre mňa...
...na pintereste mám uložené množstvo inšpirácií od marockej dlažby cez bezšpárovú marockú štuku až po staré tehly, až som sa do toho ku koncu tak zamotala, že som ani nemala chuť pokračovať...
...v takýchto prípadoch dostáva šancu moja polovička, ukázala som mu celú moju uloženú galériu fotiek, jeho úlohou bolo vybrať čo sa mu páči najviac...
...vedela som, že nešliapne vedľa, lebo pre neho existujú len dve farby...biela a čierna :-) túto kombináciu obľubujeme obaja...
...uchvátila ho dlažba v tvare hexagonu až tak, že  ju neváhal  zháňať po okolitých štátoch, nakoniec sa mu podarilo zohnať ju v Maďarsku...mala som trochu obavy z čiernej podlahy hlavne v sprcháči ale zdá sa, že to nebude také zlé a postačí jej bežná údržba raz za týždeň...


...boli to dlhé dva týždne...
...ubíjalo nás pracovné tempo murára, na začiatku nám sľúbil, že to potrvá týždeň, no boli z toho týždne dva a nám ku koncu dochádzala trpezlivosť aj nervy...dusno by sa u nás dalo krájať :-D
...no ale koniec dobrý všetko dobré, kúpeľňa je hotová a my môžeme zase normálne fungovať...
...sme spokojní, páči sa nám a hlavne sme radi, že je po tom...








 Na dnes sa s Vami lúčim...pozrite, čo ma čaká :-D


Pekný večer!
Danka.


50 komentárov:

  1. Je to parádní. Původní Vaše koupelna nevypadala, že potřebuje rekonstrukci, ale tohle je, jak by řekli naši potomci - " o několik levelu jinde "
    mějte se, pavel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavel ďakujem za pochvalu a prajem pekny vikend :-) D.

      Odstrániť
  2. Páni Danka, to je nádherA, ne že by se mi nelíbila ani ta poslední verze, ale tohle vypadá opravdu krásně, moc povedené!
    Krásný den,
    Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, je nádherná...hexagon sa aj mne páči...no naša otrasná kúpelna musí počkať ešte :)) Presne by som volila jednoduchý obklad, tento typ sprcháču je podla mna NAJ...a doplnky...no super...tak nech sa Vám krásne používa...ja sa chystám na tú našu aspon trošku ju nejako polľudštiť. Papa. Maca .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maca ďakujem :-) neboj dočkáš sa...aj u nas kazdá miestnosť čaká v poradovníku :-D pekný vikend ! D.

      Odstrániť
  4. Dani, koupelna je TOP! Perfektně sladěná ... a ta dlažba - :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danko, co říct, co psát, je parádní, muž vybral moc dobře, sprcháč tiše závidím, až uzraje čas čeká rekonstrukce i nás. Moc dobře si pamatuji od rodičů rekonstrukci téhle malé místnosti a velký nepořádek v celém domě, ach ten prach, viď. Měj hezký víkend. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujeme :-) on je teraz taký pyšný ked mu hovorim ako chvalia jeho výber :-D neporiadok a prach bol hrozný...naozaj sa tesim ze je uz po tom :-) krasny vikend ti prajem ! D.

      Odstrániť
  6. Dani rekonštrukcia sa podarila a tá podlaha z Maďarska stála za to zháňanie. Je dokonalá. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Věděla jsem, že bude krásná, ale nevěděla, že tak moc.
    Jako z katalogu severského bydlení, krásně k vám pasuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marti dakujem moc moc za pochvalu :-) krasny vikend prajem... u nas sa dnes nejak zamracilo :-) D.

      Odstrániť
  8. Danko, koupelna je překrásná. a vestavěný sprcháč je super. nám zatím slouží vana na nožkách, ale vím, že jednou budeme potřebovat sprchový kout a já tak moc nechci kout s takovou tou vaničkou, chci taky vystavěný, jako jsme měli na chalupě.
    přeji krásný den majka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme Majka :-) ano potvrdzujem sprchac je fakt super :-)

      Odstrániť
  9. Nádhera a jednoduchosť a dokonalosť! Veď to je ten oriešok vymyslieť, klobúk dole!
    Andrejka ti pomáhala s masívnymi prvkami: na poličky, sedák, rebrík?
    Máš z ikea závesný antracit box? A čo sa ti ešte podarilo uloviť z tej severskej nádhery v ikea?
    A kozmetika je veľkým doplnkom, je dostať bežne v nejakom reťazci, alebo si objednávaš?
    Ja viem len o ND a je to pre nás drahé a samozrejme by som privítala prírodné kráľovstvo!
    Nádhera a chválim muža ako s tebou spolupracoval, u nás funguje môj reštart len ,,z negácie,,....:-))))ale nesťažujem sa, je v tom život, trochu ináč ,,nalinkovaný,, a snáď to je vidno aj v bývaní...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeme Ali :-) z Ikey je skrinka s umyvadlom, roletka, zaves a este kopu drobnosti...tie ulozne kose som mala aj predtym len v starej kupelni tak nevynikli :-) rebrik a stolcek su samozrejme od Adky police som si vyrabala sama ...ta pekna kozmetika je z HM a za uplne normalnu cenu....

      Odstrániť
    2. Ďakujem, potešila si ma:-)

      Odstrániť
  10. Tiše závidím! Snad nás jednou také něco takového čeká :-)
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka urcite...my sme to tiez dlho planovali a dočkali sme sa :-) prajem pekny vikend ! D.

      Odstrániť
  11. Super přeměna :-))))) Wow Wow !!!!!!!
    Dlažba je úžasná a vše ostatní též. Povedlo se..... a ta posledni fotka- závidím !!!!!
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne Danka, teším sa na živo... nádherne jednoducho dokonalé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Taková paráda Danka :). Ty žaluzie jsou ty nové z Ikea? Užívejte si my si zatím čvachtáme ve vaně s Růženkou ;)
    Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeme Marti :-) ano roleta je ta nova z Ikey... Ved my sme tiez museli dat vanu na cvachtanie pre Samča ....pod sprchu nepojde ani za svet :-) pekny vikend ! D.

      Odstrániť
  14. Dobry den Danka,krasna premena.Caka ma podobna rekonstrukcia, prosim, akej farby je sparovka na bielom obklade?dakujem☺, luba

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme Ľubka...sparovka je farbe cementova šeda :-) pekný deň D.

      Odstrániť
    2. Dakujem...a este raz, mate to super,ako vsetko☺

      Odstrániť
    3. Dakujem...a este raz, mate to super,ako vsetko☺

      Odstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dani, kráááása veliká !!!! Povedlo se a ta černá dlažba nemá chybu ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nadherny vysledek, byla jsem moc zvedava a je to super, coz jsem tusila:-). Podlaha hexagon bomba!!! Krasne doplnky, barvy, detaily... Hezky si ji uzivejte. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. My už sme tiež našli svoj domov, akurát nás teda rekonštrukcie ešte čaká. S manželom sme urobili len tie najnutnejšie veci a až našetríme ďalšie peniaze, tak budeme rekonštruovať ďalej. Medza tým si zvelebujeme záhradu, tú zvládame zadarmo len s náradím :-D. Zaobstarali sme si trebárs aj sliepky, ktorým sme urobili veľký výbeh, dávame im každý deň kŕmenie a zbierame vajíčka :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Black and white. Minimalismus. Krása v jednoduchosti!

    OdpovedaťOdstrániť