sobota 21. apríla 2018

Už dávno....

....som nič neprerábala :-) ...myslím že je to fajn, pretože u mňa to znamená, že som doma so všetkým spokojná a naozaj to tak cítim. Momentálne nemám potrebu doma nič meniť.  Ale teraz som neodolala, niekedy sa totiž stane, že k Vám práve ten vysnívaný kúsok príde domov sám :-) A tak to bolo s touto železnou krásavicou. Doniesol si ju domov môj muž že "do garáže na drobnosti " no ja som hneď vedela, že v garáži určite nezostane. Je to pojazdná autodielňa a bola vo veľmi dobrom stave. A ja som práve presne takýto šuflíčkový zázrak potrebovala na triedenie domácich dokumentov, a že ich nie je málo.....
Tak sa poďte pozrieť ako sme si s ňou poradili a ako sme ju zabývali...

pôvodný stav...spodnú časť sme odpílili a nechali len šuflíkovú časť

šuflíky stačilo len poriadne umyť a naolejovať


bola dosť hrdzavá a hoci som ju pôvodne chcela nechať v tejto sivej farbe nakoniec sme sa doma zhodli, že čierna  sa nám bude hodiť viac

som sa namakala :-D

a takto jej to na našej chodbe pristane



...musím povedať, že nám sa veľmi páči a to všetkým, vrátane mojej polovičky a jej praktickosť je na nezaplatenie...

Užívajte si tieto krásne takmer letné dni a verím, že sa skoro opäť ozvem.

Danka.

56 komentárov:

  1. Povedené a do chodby padnoucí. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chválila som už na IG. Je neskutočná, niečo takéto by sa aj k nám hodilo presne na ten istý účel ako u Vás. Pekný deň Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdový poklad.Krásné jaro přeji.-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, musím to říct znova.... krása, krása, krása!!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tá je nááádhernáááá :-)))
    Gratulujem ku krásnej premene, sedí Vám tam ako uliata!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chválila som už na IG. Je neskutočná, niečo takéto by sa aj k nám hodilo presne na ten istý účel ako u Vás. Pekný deň Andrea
    ผ่านเว็บ B2BET

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dúfam, že vďaka tým plastovým čísielkam už teraz viete, kde aký dokument skladujete. To vám fakt na tom nevadí? Nikomu? Ako päsť na oko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nevadí 😁 Fakt ! Nikomu! 😘

      Odstrániť
    2. Práveže tie zachované čísielka som obdivovala!
      Je to pekný celok, geniálne, Dani:-)
      Alena Vyskočilová

      Odstrániť
  8. Veď aj mne Ali ....ďakujem ;-) ty mi rozumieš ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danko, to je nádhera!!!! Máš poklad, který se k vám náramně hodí.
    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Niečo prekrásne, nádherné. Ja by som spodok neodpílila, ale to je len taká drobnosť. Písmenká by som ponechala aj ja. Do tej chodby ako keby sa vyrobila. Aj ja chcem takú :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To se vám opravdu povedlo. Vdechli jste skříňce nový život. Moc hezký kousek to teď je.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to se opravdu povedlo!:)Nádhera. A vůbec..celá chodba vypadá úžasně.Zlaté ručičky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Šufliky milujem 😀 Takže pre moje oči je to ozaj krásavica šufliková, krasne ste ju vrátili do života tak nech Vám doma robí radosť, pekné letne dni ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dani, aký olej si na šuflíky použila?
    Alena V:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Použila som ľanový jedlý olej ...už sa nedá zjesť tak ním olejujem drevo :-)

      Odstrániť
    2. Možno si donesiem industriálnu kinoskrinku až z Budapešti, tiež by som ju len umyla a možno napenetrovala proti škodcom.
      Ďakujem Danka:-)

      Odstrániť
  15. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 31da4da1939595a6b4bb3c1a53050a21
    website kurma
    website kurma
    numara onay

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Thank you for your explanation, very good content. 7fb7754e724d37d1d4048af8e39b3019
    define dedektörü

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Thanks for your article. 068c379c690bbd21b9cce9f08eddf168
    evde iş imkanı

    OdpovedaťOdstrániť