piatok 18. marca 2016

Na Veľkú noc....

...uprednostňujem len jednoduché dekorovanie...
...veniec v kuchynskom okne sa mi osvedčil už na Vianoce, tak pre tentokrát som ozdobila slamený vencový základ škrupinami a pierkami...jednoduché a rýchle :-) ...priznám sa, že momentálne mám obdobie bez nápadov a inšpirácie...




...zo skrine som vydolovala moje obľúbené sliepočky Valo, o ktorých som si myslela, že do momentálneho ladenia našej obývačky sa už nebudú hodiť, ale oni sa celkom dobre dopĺňajú s cementovou dlaždicou :-)


Veľkú noc strávime tento rok mimo domu, v kaštieli v Oponiciach...na fotkách sa to zdá byť krásne historické miesto, tak dúfam, že budeme spokojní...
...a po Veľkej noci máme v pláne vrhnúť sa na kúpeľňu, takže najbližšie príspevky budú venované tejto premene...teším sa na finálny výsledok, ale na to čo bude tomu predchádzať už menej :-D

Prajem Vám slnečný víkend!
Danka.

45 komentárov:

  1. Danka sliepocka s kohutikom su take pekne, ze aj keby sa nehodili, ale hodia sa, aj tak by som ich niekde dala. Presne taky styl som objavila v jednom obchode, len boli zlato bronzovej farby. Keby som nemala cely dom strieborny,tak ich urcite kupim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zitka tieto dve krasavice som kupovala ešte keď sme mali doma viac takého romantična :-) ale doteraz sa mi veľmi páčia a som rada, že zapadli :-) pekný víkend Ti prajem! ...my sa chystáme do záhrady, tak snáď nás počasie nesklame...papa

      Odstrániť
  2. Danko, hezké, útulné. Měj se hezky doma i mimo domov :o) Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, veľmi pekne ďakujem...potrebujem si nutne oddýchnuť :-)papa

      Odstrániť
  3. Danko pěkně ti to ladí. Moc se mi líbí tvá kuchyně a věnec se moc hodí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka moc ďakujem...kuchyňa je taká moja srdcová záležitosť :-) maj sa pekne! Danka.

      Odstrániť
  4. Ja mám rada prírodno a jednoducho, veniec mám len čisté prútie.Príroda vonku začína zdobiť najkrajšie:-)
    Sliepočku tiež kdesi mám, musím pohľadať:-)
    V Oponiciach je nádherná biblotéka pre knihomoľov:-)
    Teším sa !
    Držte sa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...no veď náš knihomoľ je v pozore a nevie sa dočkať :-D

      Odstrániť
  5. Danko, to je krááásné, tak jednoduché a tak kouzelné a útulné, také mám ráda takovou tu přirozenou jednoduchost, vypadá to u tebe opravdu nádherně!
    Pa Lucka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V Oponiciach sa Vám určite bude páčiť, je tam čarovne a nezabudnite vybehnúť aj hore na zrúcaninu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Stanka...zrúcaninu máme určite v pláne už len veriť, že nám vyjde počasie :-) D.

      Odstrániť
  7. V Oponiciach sa Vám určite bude páčiť, je tam čarovne a nezabudnite vybehnúť aj hore na zrúcaninu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danko, moc milé fotky, moc se mi u tebe líbí. Měj se hezky Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danka, ani ja nemám rada načačkané sviatky a tiež sa riadim heslom " menej je viac"...sliepočky sú krásne a tulipány nádherne osviežia tvoju fantastickú kuchynku..pre mňa sú živé kvety viac ako všetky drahé ozdoby....pozdravujem..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daška ďakujem krásne...veru máš pravdu niet nad živé kvety :-) prajem ešte peknú nedeľu..D.

      Odstrániť
  10. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Opat sa kocham... , krasne a vkusne, niet co dodat, pa

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jednoduché dekorácie...beton, venček...prírodné materiály....a kvety musia byť...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dani, máš to doma moc hezké, jednoduché útulné a věnec se mi moc líbí.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  14. V jednoduchosti krása !!!!! Moc pěkné dekorování. Přeji krásné jaro. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dani, máš to nádherné !!!! Užij si krásné Velikonoce ..... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máš to přirozeně krásné, domácké. Užijte si Velikonoce v klidu.
    Pavel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pavel, tiež prajem ešte pekný Veľkonočný pondelok :-) Danka.

      Odstrániť
  17. Nádherný blog!Krásné velikonoce přeji Věra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka, teším sa že sa Ti u nás páči :-) prajem ešte krásny deň! Danka

      Odstrániť
  18. Náhodou jsem narazila na váš blog a moc se mi líbí...smím se zeptat,cihlová zeď ve vaší kuchyni je cihlová nebo je to obklad?prozradíte?:-)obklady,na které jsem zatím narazila se mi zdály dost "umělé",ale ta vaše zeď je moc pěkná...pěkné Velikonoce,Tereza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezka vítam Ťa u nás a teším sa že sa ti tu páči :-) ...všetky tehlové obklady máme z narezaných starých tehál...je to pomerne lacná záležitosť a vyzerá to neporovnateľne lepšie ako novo vyrábané obklady...prajem krásny deň! Danka

      Odstrániť
    2. Jůů,děkuji za odpověď.to je teda finta☺..já si říkala,že by to musel být drahý obklad,aby to vypadalo tak reálně☺děkuji moc za radu,mějte se sluníčkově.Tereza

      Odstrániť
  19. Krásný poslední velikonoční večer:-) Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ďakujem za pozvanie ešte raz, neskutočne sa teším, že môžem nazrieť do vášho bývania a hlavne domova. Všetko krásne, môžem sa inšpirovať :)tú kuchyňu milujem, už z MS.....janka142

    OdpovedaťOdstrániť