nedeľa 18. januára 2015

Toto zvláštne....

...obdobie, ktoré nastane po dlho očakávaných Vianociach najčastejšie využívam na chudnutie, vtedy sa mi najviac darí :-D. Ale o tom som nechcela.... Zima je krásna, keď môžem sedieť doma a pozerať sa na ňu spoza okna. Realita je ale taká, že s každou poľadovicou na ceste sa priamo úmerne zvyšuje počet šedivých vlasov na mojej hlave. Správne, neviem sa dočkať jari. A hoci to vonku niekedy vôbec nevyzerá na zimu, v kalendári je stále január a do skutočnej jari zostávajú ešte tak dva - tri mesiace. Tak sa snažím o trochu osvieženia aspoň u nás doma. V tomto období vytiahnem môj obľúbený čiernobiely koberec, nakúpim hyacinty, každý týždeň si pri nákupe potravín doprajem kyticu rezaných kvetov a čakám.....

...toto krásne zapadajúce slniečko sa mi podarilo zachytiť počas týždňa po príchode z práce...hneď som mala lepšiu náladu :-)

...nedeľné romantické raňajky pri ohníčku....


...moje obľúbené miesto na čítanie časopisov...samozrejme o bývaní :-)

..spotreba sviečok je u nás ešte stále vysoká...klesne až keď budeme večery tráviť na terase....


  Prajem Vám aj sebe krásny týždeň bez ľadu na ceste :-)
Danka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára