sobota 17. januára 2015

Spomienku....

...na Vianoce mám ešte v živej pamäti. Je to čarovné obdobie, ktoré ale veľmi rýchlo pominie. Obzvlášť tento rok, kedy ma po Vianociach čakal nástup do práce po trojročnej materskej dovolenke. Všetko sme ale zvládli, Vianoce sme si užili všetci pekne spolu a aj môj nástup do novej práce dopadol nad očakávania veľmi dobre. Už teraz viem, že sa mi tam bude páčiť. A takto to u nás vyzeralo počas Vianoc...

...samozrejme bolo treba napísať Ježiškovi...

...a o to sa postarali naši škriatkovia....

...stromček máme už veľa rokov živý, tento rok v bielej, čiernej a medenej farbe....


...atmosféra akú vyčarujú len Vianoce...

...niektoré ozdoby neunikli fixke a mojim rukám :-)



...vianočný stôl....

...a tu už bolo všetko pripravené a Vianoce mohli prísť....

Viem, že mnohí z Vás ešte v tomto období túžobne očakávajú zimu a sneh, ale ja sa už nemôžem dočkať jari.
Danka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára