streda 28. januára 2015

Plány...

...na tento rok mám veľmi skromné, pretože môj manžel sa rozhodol našetriť na nové auto. Ale je pár vecí, ktoré by som rada dokončila. Napríklad potrebujeme vyriešiť kútik na stolovanie na terase. Moja predstava je približne takáto, čo sa týka farebnosti stola a stoličiek a bola by som rada, keby sa mi podarilo zohnať aspoň dve stoličky typu thonet 18.

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

Aby sme boli pri stolovaní chránení pred pohľadmi z ulice, zišiel by sa nám paraván, najlepšie taký, čo by sa dal skladať a rozkladať podľa potreby. Možno niečo takéto by sa mi páčilo.

zdroj: Pinterest

A ešte by ma potešil aj rebrík na uteráky do kúpeľne, možno čierny alebo v prírodnom prevedení. Ten by som si veľmi želala.

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest

zdroj: Pinterest 



 Okrem toho musíme doriešiť fasádu, vymeniť dlažbu pred vchodom do domu, začať sa venovať úžitkovej záhrade, vylepšiť už existujúcu okrasnú záhradu....no sama som zvedavá čo všetko sa nám podarí zrealizovať.
Ak by ste vedeli o niekom, kto sa chce zbaviť spomínaných stoličiek typu thonet 18, prosím o info.
Danka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára