streda 1. júla 2015

Za vysvedčenie.....

...výlet
Tak sme sa tento rok rozhodli odmeniť našu Ninu za výborné výsledky :-)  a my ostatní sme sa s ňou zviezli :-)



Vodný mlyn v Kolárove na juhozápadnom Slovensku je posledným exemplárom plávajúceho mlyna, ku ktorému vedie 86 m dlhý drevený most, ktorý sa považuje za najdlhší drevený most v Európe.










...nevidím prasiatko :-)

interiér mlyna
...je to veľmi príjemné miesto, z ktorého dýcha kus histórie..
 ...v lete sa tu konajú rôzne akcie, tak keď pôjdete okolo určite sa zastavte :-)

Prajem Vám príjemné prázdninovanie a veľa pekných výletov!
Danka.

6 komentárov:

  1. Danka, krásne miesto...a človek nemusí ísť ani za hranice, aby videl pekné miesta . Tak krásne prázdniny ....M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...veru Maca, tiež si myslím, že aj tu doma máme čo obdivovať...krásny víkend Ti prajem :-) D.

      Odstrániť
  2. ...a milé, milené deti :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem Ninke k výborným výsledkom v škole, odmenu si teda naozaj zaslúžila. No a keď sa potom pripojí celá rodina, je radosť o to väčšia.
    Aj ja mám rada darčeky tohto typu. Tiež manžel dostal k narodeninám dovolenku na lodi a ja som sa obetovala a išla som s ním :-D.
    Viera

    OdpovedaťOdstrániť