sobota 25. júla 2015

Chcela som potešiť....

...moje industriálne "ja" a tak som sa pustila do drevenej káblovej cievky :-)
...po týždňovom prežívaní v horúčavách sa mi s ich zmiernením vrátila aj chuť do nejakej práce...


 ...cievka sa nám povaľovala na dvore už dlhšie, len som sa stále nevedela rozhodnúť čo s ňou a kam ju dať...
...ale našlo sa miesto aj pre ňu, bude slúžiť ako stolík k môjmu obľúbenému hojdaciemu kreslu...


...cievku som len umyla, obrúsila a naolejovala...
 ... a splnila som si túžbu mať v dome niečo naozaj industriálne, na pohľad surové, neopracované...


...môj muž síce na mňa tak čudne pozeral, kam to trepem, ale to nevadí...on si zvykne :-)

Krásny víkend!
Danka.

24 komentárov:

  1. Skvělý nápad s tou cívkou. A koukám- jinak samá Ikea! Taky mám ten skleníček a využívám ho celý rok. A když je na terase oslava, dám do něj svíčky- a vítr je nesfoukne.Jen doporučuju hlídat, aby nikdo nepřiklopil stříšku, jinak se okamžitě propálí dírka i z maličké svíčky- jako se to stalo u nás.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka ďakujem... áno u nás doma je Ikea veľmi obľúbená :-) krásny večer! D.

      Odstrániť
  2. Danka och !!!
    Asi si ju dobre opracovala, moja na dvore sa už začala rozpadať, nebola nová.. .
    Dúfam, že keď nás doma nebude bývať taký dav :-) budem mať aj ja taký chrumkavý kávičkový stolík :-)
    Keď sme teraz šachovali s nábytkom a stolmi, manžel podkušoval, že to nevýjde, umlčala som ho tým, že som sa vyhrážala novou, vyššou cievkou :-)
    Skleníček :-) som si kúpila aj ja, zviezla som sa pri darčeku pre kamarátku : jej ten čo máš ty, mne PS ( I love you ) ....
    :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jaj ani nehovor...pozri tento obrázok https://sk.pinterest.com/pin/347480927476827775/ na zožratie :-D

      Odstrániť
    2. Danka poznám... to je moja industriálna ikona !...steny načierno, cievka, tie stoličky-tých sa vzdávam...M.potreboval na kolečkách a teraz má späť barovú pod TV...no mrkni sem, majú ich aj tu, a veľa hrdzavého... Canapé-industrial eshop.sk.....

      Odstrániť
    3. Ali poznám tú stránku...len všetky tie industriálne doplnky sú otrasne drahé...tak zapájam nízkonákladovú fantáziu :-D ...teraz pracujem na mega hrdzavej lampe...som zvedavá čo z nej vykúzlim :-)

      Odstrániť
    4. Aj ja sa tam len inšpirujem :o(....hoci som donútila zavolať oboch chlapov : treba nám jeden schodík do podkrovných izieb, a regál pri komíne do štítu a neskôr rebríky na hvezdárne...myslela som , že recyklujú priemyselné veci...no boli v telefóne takí...takže aj ja sa oddávam zbieraniu ,,smetí,, a tie palety mám v zálohe aj do podkrovia, muž ich už zobral na milosť, bude nejaký regál....

      Odstrániť
  3. Cievka je krásna...taký poklad by som prijala, tiež sa mi páči, ked sa takto len drevo prebrúsi a olejuje, jeho krása vynikne...skleníček mám aj ja, momentálne ale nič v ňom...papa..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sme všetky tri oskleníčkované :-) , my cievočky !

      Odstrániť
    2. Vďaka Marcelka :-) na Pintereste som videla veľa rôznych využití skleníka a neboli to len kvety :-) skús pozrieť...pá D.

      Odstrániť
  4. Danka rehocem sa na tej tvojej poslednej vete - tí muži sa fakt na nás občas dívajú jak na divožienky, že čo zas nám to bude v dome zavadzať - ten môj si zatiaľ zvyká. Pekný deň Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak Lenka... môj už musel veľakrát zavrieť oči :-D krásny večer prajem ! D.

      Odstrániť
  5. Danka, tak to je bomba...nádherná renovace, opravdu povedená, tem olej dává krásně vyniknout dřevu...a ty hřebíčky v detailu...aaach...tiše v dobrém závidím...nutně takovou cívku potřebuje na balkon...pěkný den...Radka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Manzelov pohlad mi je velmi povedomy, poznam u mojho ;-) Velmi dobre si to vymyslela, je to super. Ja mam rada kombinaciu industrialneho s french vintage... Pa a peknu nedelu este ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Saška :-) sama sledujem, že u nás doma má toto moje industriálne smerovanie väčší úspech ako napr. romantické kvetinky...aj u detí a muža..aj keď ten najprv všetko ofrfle :-D pekný večer! D.

      Odstrániť
  7. Veľmi pekne ste industriálny prvok začlenili k zvyšku interiéru-teda čo je vidieť na foto. Ja mám veľmi rada takéto recyklácie keď vidím zvačša na amerických stránkach z čoho všetkého sa dá vakúzliť krásna vec do interiéru či exteriéru, som nadšená a chcela by som aj ja realizovať niečo z toho. Ale nateraz nemám priestor ani možnosti. Odkiaľ vy čerpáte inšpiráciu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Slávka...najčastejšie sa inšpirujem na Pintereste, ale mám obľúbených aj niekoľko časopisov o bývaní :-) pekný večer! D.

      Odstrániť
  8. V tom je asi spousta mužů stejných.Mně se to také moc líbí,ale dokážu si představit reakci mého muže,tak to radši ani nezkouším :-)
    Jana Č.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani treba raz skúsiť...možno manžel zmení názor :-) Pekný večer! D.

      Odstrániť
  9. ...též mám ráda, když ze starých věcí se vytvoří krása...věrka

    OdpovedaťOdstrániť