piatok 17. júla 2015

Keď ma navštívi....

...tvorivá nálada :-)
Obyčajne mám v hlave kopec nápadov, ale na to aby som nejaké z nich zrealizovala musí prísť tá správna chvíľa.
..a tento týždeň taký bol....


...zrealizovala som môj batikový plán...vrátila som sa do čias mojich násť keď sme špagátom obväzovali tričká, rifle a všetko čo nám prišlo pod ruku ...a namáčali sme ich do sava alebo farby....


 ....teraz som okrem špagátovania skúsila aj nanášanie sava štetcom priamo na látku, aby som dosiahla vzor aký som si predstavovala...
..zatiaľ sú to len kusy látok, ale budú z nich vankúše..


...po roku som sa vrátila aj k maľovaniu na keramiku...túto činnosť mám veľmi rada, nikoho a nič vtedy nevnímam :-)
..vzorom som sa inšpirovala u značky House of rym...radšej kreslím vzor, ktorý niekde vidím a páči sa mi, ako keď ho vymýšľam sama  a potom nie som spokojná...

Prajem Vám krásny, možno aj tvorivý horúci víkend!
Danka.

11 komentárov:

  1. Danka, krásne to máš...na tú keramiku ja nemám:)), ale niekedy možno vyskúšam, dúfam:))želám pekný víkend...M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Maca...určite vyskúšaj ono to nie je také ťažké ako to vyzerá :-) D.

      Odstrániť
  2. Ta batika mě moc láká, ale nevím zda se letos podaří :o)
    Měj stále tvůrčí náladu :o) Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta keramika je velmi pekna, ci je to odkukane ci nie, podarila sa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá látka má dušu :-)
    A z keramiky sála tvoja energia.
    Čarovné :-)
    Aj ja som tvorila a prerábala, dám foto, len ešte stále dávam počítač dokopy....bol mimo...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O správné náladě na tvoření bych mohla napsat seminárku! :-) Tolik plánů v hlavě, duše by chtěla- ale tělo je slabé!
    Přeju hodně té správné nálady-ať se z tvé tvorby můžu inspirovat (k dalšímu plánování samozřejmě!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka držím palce nech sa Ti podaria plány zrealizovať :-) D.

      Odstrániť
  6. Teraz ste mi vyvolali spomienku spred cca 10 rokov, ked som mi savo strieklo na tricko, a tak som bola nutena z neho urobit batikovane tricko...a odvtedy som nic podobne nerobila...
    Vase vytvory sa mi velmi pacia - uz sa tesim na vankus, ktory z latky usijete.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Slávka :-) krásny letný deň prajem! D.

      Odstrániť