pondelok 13. marca 2017

Dala som šancu...

....zelenej.
K jari sa zelená veľmi hodí a preto som sa rozhodla doladiť našu obývačku doplnkami práve tejto farby. No ako som bola týmto nápadom nadšená vo svojich predstavách, skutočnosť už taká úžasná nebola :-D Nemôžem povedať, že by sa mi to až tak veľmi nepáčilo, ale mám pocit, že celej tej sivobéžovozelenej kombinácii chýba iskra. Možno som vybrala zlý odtieň zelenej. Veď posúďte sami :-)



...v detailoch to nie je také zlé....a zapadla aj táto krásna deka, ktorú sme mali so sestrou ako bábätká v kočíku....


...ale ako celok by to chcelo asi kyticu žltých narcisov ( musím vyskúšať )...ale možno by sa mi to páčilo aj so vzorovaným kobercom a jednofarebnými vankúšmi vo farbe sedačky... 


...dekorovanie tabule inšpirované pinterestom, spískala tentoraz naša Nina a podarilo sa.... 


...nadšená som ale naším hojdacím kútikom, ktorý sme doplnili o čiernu kravskú kožu a s výsledkom sme všetci veľmi spokojní...nie je to síce veľmi praktické, ale tentoraz som estetiku povýšila nad praktickosť....



Tak Vám prajem krásne jarné dni, ja mám hlavu plnú prerábky Samčovej detskej izby, pretože skĺbiť jeho požiadavky s mojou predstavou je dosť komplikované, ale verím, že s výsledkom budeme nakoniec spokojní obaja.


Danka.


PS: Ďakujem za všetky názory a postrehy k umývačke riadu, nestihla som Vám odpovedať, ale prišla som k záveru, že som asi nemala šťastie na značku...teraz si ale pri umývaní užívam výhľad do prebúdzajúcej sa záhrady a uvidíme, čo prinesie budúcnosť :-)

31 komentárov:

  1. No, zelená je taková temnější, ale pokud ji rozsvítíte tou žlutou, ať už narciskami nebo tulipány, bude to hned veselejší. Ale i bez žlutých kytiček to u Vás vypadá moc hezky.
    A houpací koutek je super.
    Krásný den.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zelena u vas neni tak vyrazna, ale verim, ze clekovy pohled - na cely prostor - hodne osvezuji kyticky u okna, ktere jsou sveze zelene a na fotkach nejso tak videt. Je u vas utulno, milo, hezky:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka ďakujem...máš pravdu tá zeleň v okne to trochu osviežuje ale aj tak mi to nedá pokoj :-D pekný večer!

      Odstrániť
  3. Zelená, moc dobrý odtieň:-)
    Narcisy to rozžiaria, odskúšané, už som mala post...
    Koža je praktická, len ju vytrasiem ... dá sa vodou zotrieť špina a dokonca aj živočíšne škvrny ...možno na tmavej by bolo u nás všetko vidno, ale veď vy ste tmavovlasí, takže dobrá voľba odtieňa.
    Závesné kreslo si prajem od Tamarki, hľadám priestor ďaleko od okna, trámy máme:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mam kožu rada pre jej lahku udrzbu...a este k tomu nerezu čo máš odskúšané na čistenie? ...mne sa zatiaľ osvedčil ocot...

      Odstrániť
    2. Áno ocot s vodou a prostriedky z ND, s vôňou figy a ešte niečoho, univerzály, ten je super!

      Odstrániť
  4. Zelená mi tam vůbec nevadí není dominantní takže za mě dobrý.Houpací koutek boží a k minulé reportáži mě klekla myčka před 14 dny tak umývám v ruce taky a a výhled mám do zdi 😭

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Jarka to ma mrzí...keby sa dalo tak ti aspoň ten výhľad požičiam :-) tak nech sa Vám to podarí čo najrýchlejšie vyriešiť..pekný večer!

      Odstrániť
  5. Nějak výrazně tu zelenou nevidím, buď je hodně temná nebo mi zkresluje monitor. Ale i tak útulno dýchá Danko, ten houpací koutek, ach ten bych brala. Houpat se mohu jenom přes léto na pergole :o))) v podobném závěsu.
    Krásné dny přeji.
    Ála

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ali ďakujem :-) presne, tá zelená je taká tmavá že vyzerá ako čierna...

      Odstrániť
  6. Moja milá Danka,
    ten váš domeček je tuze kouzelné místo. Každý koutek krásně promyšlen a do detailu doladěn.
    Pozdravuju Ninu, je moc šikovná a má to krásné.
    Mávám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Houpací koutek super, zelená v obývacím prostoru hodně temná - tedy na mě, ale možná na stole nějaký zelený sukulent nebo nějaká rostlinka živá, by to rozzářila, ale jinak moc pěkně vyladěné. Hezké jaro. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dani...ano snažím sa to oživiť nejakou sviežou zeleňou :-)

      Odstrániť
  8. Milá Danka, mám to u Vás ráda... každý si dělá svůj domov, krásné jarní dny, Ifka

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Danko u vás je prostě nádherně i se zelenou.-)Krásný houpací koutek!Posílám pozdravy,pa.-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieri ďakujem veľmi pekne :-) prajem krásny večer!

      Odstrániť
  10. Všetko je to veľmi pekné a útulné, či je tam kockovaný poťah na gauči, alebo trebárs aj tmavo zelená farba. Taký hojdací kútik by som privítala hneď. Príjemný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dani podľa mňa je to veľmi ukľudňujúce. Nie je dôvod byť nespokojná. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka ďakujem...neviem asi potrebujem momentalne nejaku farebnú divočinu preto ma to tak prekvapilo :-D ...ale slovom ukľudňujúce si to dobre vystihla...

      Odstrániť
  12. Mne sa veru najviac páči hojdací kútik. Tiež túžim po kravskej koži a kľudne by som išla aj cez nepraktickosť. Mňa ale trochu brzdí to, že som vegetariánka a keď už nejem to mäso, tak nechcem ani kožu. Aaaaaale strašne sa mi páči ♥♥♥ Som zvedavá na prerábku malého izby, my sa chystáme na prerábku ďalšej miestnosti v dome. No nechce sa mi, keď viem, čo ma čaká :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Saška :-) no ja sa tiež snazim obmedzovať mäso ale asi nie z takých pohnútok ako ty, takže ja môžem aj kože aj kožušiny, myslím že veľmi zútulnia interiér...

      Odstrániť
  13. Danko mě se u tebe líbí,ale máš pravdu,že něco chybí.Tak mi to vše dost splývá,barvičku určitě nějakou dej,neboj se, barvy rozhodně člověka dobře ovlivňují a patří k životu.Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leni ďakujem :-) stále hľadám nejakú sviežu farbu ktorou by som to rozžiarila a hodila by sa k tej zelenej...

      Odstrániť
  14. Dani, já zelenou miluji .... podle mě je jí tam málo a proto tě to zklamalo :o)
    .... ten houpací koutek je úžasný ... moc tě zdravím ... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marki ďakujem :-) ...áno aj to by mohlo pomôcť, pridať viac zelenej aj v iných sviežejších alebo pastelových odtieňoch...vďaka za tip...pá

      Odstrániť