sobota 26. septembra 2015

Vonku prší....

...je sobota, najlepší deň na vymýšľanie a tvorenie.
Vyrobila som si obraz do spálne.


...nie je to žiadne umelecké dielo, ale pre mňa krásny, vytvorený z obrázkov našich detí...
Kým sme nad sedačku v obývačke nedali tabuľu, mali sme tam takú malú rodinnú galériu. A tá mi chýbala, tak som si vymyslela takúto koláž z fotiek, prilepených na pevný kus kartóna washi páskou.
...fotky môžem obmieňať ako sa mi bude páčiť, možno ho časom zarámujem a zavesím na stenu, akurát zatĺcť klinec do našich stien je celkom problém...kvalitná cementová omietka :-D

....toto som písala v sobotu, dnes je streda, obraz som zarámovala, na stenu síce nepôjde, ale takto sa nám to celkom páči...zhodli sme sa, že bez rámu to vyzeralo tak trochu nedokončene...

...tak sa mi aspoň bude ráno pri pohľade na naše zlatíčka veselšie vstávať :-)

...a na záver ešte jedna starinka...poznáte túto drevenú krabičku? ...pôvodne slúžila na holiace potreby, ja ju využívam na odkladanie náušníc a inej bižutérie...vnútri má priehradky, teda môžem mať všetko pekne usporiadané a keď už o tom píšem asi by som to aj mala urobiť, aby som sa ráno v nej nemusela toľko hrabať :-D

 Môj plán na zajtra...rezne...sviečky....ohník...a gaučová kultúra :-)
Užite si ešte pekný zbytok víkendu!
Danka.

6 komentárov:

  1. Efekt čierno-bielej fotky je super k vintage štýlu a sú veľmi milé, ste milí !
    :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ali, sú moje všetko, ale ty to poznáš :-) D.

      Odstrániť
    2. Tá spálňa v tomto starosvetskom, kvalitnom, drevenom duchu.... je geniálna :-)

      Odstrániť
  2. Dani, máš pekný nábytok v spálni ... a to zrkadlo si pamätám ako ho dedko používal :)
    pekné leňošenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem Jani, prajem krásny nedeľný večer! D.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, obraz se ti moc povedl, je to krásné z těch černobílých fotek. a krabička, úplně jsem zavzpomínala na svého dědečka.
    krásný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť