piatok 21. októbra 2016

V posledných rokoch.....

...som si zvykla na krásnu teplú jeseň...no táto sa prirútila bez varovania so všetkým čo k nej patrí...vietor, dážď, zima...no nič... počasiu nerozkážeme a tak si užívame chladné večery doma pri sviečkach a ohníku :-)


...najviac mi v týchto dňoch chýba záhrada, ale zato mám viac času na varenie a vypekanie, čo oceňuje celý zvyšok rodiny :-D



...a samozrejme na upratovanie, dekorovanie a všetko ostatné, čo som počas záhradkárskej sezóny zanedbávala...


...a tak Vám ponúkam pohľad do našej jesenne ladenej obývačky a v hlave spriadam plán ako si v zime vytvorím interiérovú záhradku ( a keď to zistí môj muž určite ma vysťahuje :-D :-D)



Prajem Vám krásny víkend, mal by byť slnečný, tak verím že predpoveď nesklame...ja ho určite strávim v záhrade, ktorá je pre mňa nekonečný zdroj energie...tak si budem robiť zásoby na zimu :-)
...a možno sa mi podarí nafotiť jesennú terasu na ďalší príspevok...

Danka.

17 komentárov:

  1. Dani,
    máte moc pěkné bydlení,moc se mi u Vás líbí.Obývák i kuchyňka má obrovské kouzlo a vyzařuje pohodu.U Vás se musí cítit každý určitě dobře.Přeji pěkný víkend.
    Renča

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, krasne. Moc se mi libi vselijake detaily, treba lampa nad jidelnim stolem a ta bedynka!!! Moc pekne, at plany se zahradou vyjdou, taky bych rada ven, jen ted u nas 2 stupne:-(. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vaše kuchyň je nádherná. Dřevo, cihle, přírodní tóny. Tak to mám ráda. Všude spoustu krásných detailů.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danko, krásné to máš doma. Hodně dřeva, to se mi líbí. Bedýnka je skvělá!!! Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danko, krásné to máš doma. Hodně dřeva, to se mi líbí. Bedýnka je skvělá!!! Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásny víkend Dankaa...a uži si to...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danko máš nádherný domov!Ráda k vám chodím na návštěvu tady i na instagramu:-)Krásné dny přeji a moc se těším na další příspěvek.Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danko, u tebe je krásně, originální bydlení :-)
    U nás dneska opét prší , tak jsem vyrazila do Prahy na thajskou masáž a na výstavu Henri Rousseau. Teď se chystám do teplíčka na to kafíčko. Hezký den. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Danko, nádhera...můj šálek kávy...krása. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dani,
    jak ti rozumím. Po očku sleduji jak venku opadává a žloutne listí a raduji se z tepla domova. Více se uklízí, více se peče a už se těším na Vánoce a na tvoji zahrádku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pravdupovediac v poslednom čase sa bojim chodiť k tebe komentovať...tak sa zahanbím...neviem čo robím zle...u tebe sa ženičkám páči... tiež tehla, koža....určite to nie je zdobnosťou...to vieš, že cit máme rovnaký a páči sa mi u teba vždy:-)
    O tej interiérovej záhradke rozmýšľam stále, ale zase by som chcela, čo sa asi nikomu nebude páčiť: kovový sivý nábytok na terasy z IKEA:vitríny, skrinky, police atď.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dani je to u vás tak kouzelné :). Hned bych si dala kávu a k němu mufin :)
    Pěknou neděli :) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc příjemné to máš doma Danko. A na tu interiérovou zahrádku jsem zvědavá, doufám, že se prosím pochlubíš až bude...
    Krásné podzimní dny:)
    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dani, u tebe je tak krásně !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj Danka,ako vidím, v jedálni ti pribudla nová tabuľa...krása..si úžasná..pozdravujem Miša

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Danka, velmi sa mi u teba paci ♥♥♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Danka, mate to doma nadherne...take utulne...sikulka :-)

    OdpovedaťOdstrániť