utorok 19. apríla 2016

Pozrite...

...čo som ulovila :-D


...teda ulovil ju môj mužíček a úplne dobrovoľne ju dovliekol domov :-)
...myslím, že to bude projekt na celé leto...bude pravdepodobne čierna a plánujem ju drobcovi do izby... 
...aj keď mne sa veľmi páči tá hrdzavá patina, muž s touto úpravou nesúhlasí...
...ale keďže ju objavil a aj priniesol domov som v tomto prípade ochotná urobiť kompromis :-D



...v pozadí za skriňou je vidieť kúsok našej zeleninovej záhradky...o nej a ďalších zmenách v našej maxi záhrade Vám napíšem inokedy...
...a Vám, ktorí ste zvedaví na našu novú kúpeľňu oznamujem, že je chvalabohu hotová a funkčná...úprimne som mala obavy, že sa konca nedočkám...ešte doladím pár detailov a nafotím...
...kto je veľmi zvedavý, prvé fotky sú u mňa na instagrame :-)



Prajem Vám pekný večer!

Danka.

14 komentárov:

  1. Danka, paradna je.. Zoli je uzasny, ze napriek tomu ze sa mu napad nepacil, prekonal sa, a doniesol Ti ju.. super, ze ho pozdravujem ;-) majte pekny vecer, pa, Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-):-):-) och, och, :-):-):-)
    Aj inst.....je úžasná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyborny ulovek ! Muj tata ma podobnou v dilne, tak se na ni casem take chystam. Ten zase nebude chapat, az ho o ni budu prosit:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj môj muž mi doniesol v zime kreslo a teraz ho nie a nie urobiť. Skriňa je krasna. Ja nie som veľmi za hrdzave veci, čierna bude super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezky to vypadá, také jsem "naučila" svého mužského k tomuto stylu a když mi vyrobil skřínku do koupelny, udělal jí dokonce rovnou bílou patinu:-) A zahradní posezeníčko vypadá moc příjemně. Myslím si, že se skříňky bude krásný kousek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, tiež mám 2 kusy v garáži, ale manžel sa ich zatiaľ nechce vzdať. Čierna bude dobrá voľba. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danko, tuhle stejnou dotáhl můj muž loni z práce. vůbec by mě nenapadlo s ní něco udělat, ale věřím, že až uvidím tu tvoji, tak že si ji budu chtít vzít pro sebe, ale nevím nevím, jestli to projde.
    přeji krásný den a moc se těším na koupelnu. Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milá Danka,
    ta je k vám jak dělaná. A na koupelnu už se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super úlovek! A koupelna je nádherná! Bude nadčasová a to je moc fajn.
    Měj krásné dny, Dani, Klárka.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasny ulovek a chtela jsem napsat, ze ta rezava ji moc slusi, ale i cerna bude naramna:-). A jdu na ten Instagram:-). M.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásná, já hledám kartotéku :-), na koupelnu se těším, první dvě fotečky vypadají moc dobře. Hezký zbytek týdne. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No...super úlovok-..mne sa tiež tie skrinky páčia...viem si ich predstaviť u mna...a kúpelna...kochám sa...presne moja vysnená...niet nad strohosť, jednoduchosť...čisté, drevo...

    OdpovedaťOdstrániť

  13. Hi !,i love you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    OdpovedaťOdstrániť