sobota 20. februára 2016

Aj Vás...

...tak vyčerpáva tento koniec zimy? Zamračená obloha, nekončiaci dážď...neviem, asi čím som staršia tým som na počasie citlivejšia...
...posledný mesiac sa u nás striedajú choroby jedna za druhou a už neviem čím by sme si mali pomôcť aby sme zakaždým neskončili na antibiotikách :-(
...aspoň dnes vykuklo na chvíľu slniečko a vo vzduchu bolo cítiť jar, tak sme vybehli aj do záhrady...všetko pučí...stromy, kvety... až sa obávam, že je to ešte príliš skoro...ale aspoň som zistila, že sa nám všetko čo sme na jeseň zasadili alebo presadili chytilo :-)
...slnečné lúče a jarnú náladu som zachytila aj v našej obývačke, tak ich posielam aj k Vám, aby Vás potešili rovnako ako mňa...

 



 



Prajem Vám krásny sobotný večer!
Danka.





19 komentárov:

  1. Danko, i u nás dnes vykouklo sluníčko, a tak jsem trochu sázela (ještě cibulky lilií a pivoňky, které mi přišly poštou :-). Jinak u nás nemoci letos taky ve zvýšeném měřítku a dle předpovědi až do druhé půlky března má být deštivo. hezký zbytek víkendu. dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si ma nepotešila s tou predpoveďou ale počasie si nevyberieme, musíme len vydržať :-) ...aj ja sa už zameriavam na záhradu, chcem vyvýšené záhony tak to treba poriadne naplánovať aby sme nezmeškali výsadbu :-)

      Odstrániť
  2. Danka vela vela zdravicka celej rodine. Mas to velmi pekne, krasne zabery, fotky, tu stolicku pri pisacom stoliku som este nevidela, je uzasna. Fotky ako z nejakeho casopisu. Okruhly stolcek pri lenoske tiez by som ho zobrala. Danka aku mas velku obyvacku? Zmesti sa ti tam mala pracovna, obyvacka s krbom a oddychova zona s lenoskou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zitka :-) a ešte jedálenský kút...obývačka má cca 6x4 m a sú v nej 4 " dvere " takže to bola fuška všetko umiestniť tak, aby to aj nejak vyzeralo :-)

      Odstrániť
  3. Dani mám to každý rok stejně tak :)...letos se na jaro těším nejvíc až budeme s kočičkou lítat po venku, bude zkoušet chodit a objevovat vše nové. Nás ten bacil skolil na podzim dvakrát tak snad do jara už bude dobře i u vás ;). Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, mna tesi kazdy tvoj prispevok ... hoci je je vonku zamracene :) Ale naozaj to, co je vonku uz vadi aj mne. Hoci vtaciky vyspevuju akoby bola jar, pa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásně je u vás doma:-))))
    My měli před chvílí prudký liják a je zataženo.
    Ať už se vám ty nemoci vyhýbají. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dani, čo máš v skleníčku...chcem aj ja niečo do neho,ale zatiaľ nemám čo...ja už sa teším, ked to všetko vonku trošku popresychá, je strašne veĽa vody všade...krásnu pohodičku máte...konečne sme aj my ukoristili tú cievku, čo máš ako stolík, uvidím,kde sa bude hodiť, ešte mám vyhliadnutú takú veľkú, čo by sa nám hodila ako stôl na terasu...nech ste zdraví...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka v skleniku mam brectan je to nejaky mini izbovy druh :-) tesim sa co vymyslis s cievkou...papa D.

      Odstrániť
  7. To je u vás tak nádherné, taky bych si dala říct :-)
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Takúto peknotu u nás nemôžem mať kvôli Milovi, raz by prebehol, alebo kŕčovite sadol a budovala by si znova, akurát tá cievka to istí :-) U nás ale žiadne konferenčné ani príručné stolíky nehrozia.
    Aj v pôste a predjarí je krásne, dokonca ma inšpiruje.
    A budovať môžem, len keď sme všetci pospolu, v jednote....už sa niečo črtá, je to potom dobré, ide to... :-)
    Veľa dobrého, pekného a veľa zdravia vám Danka !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka u vas je krasne tak ako je :-) vela na vas myslim a drzim palce nech vsetko ide ako ma ...papa D.

      Odstrániť
  9. Krásné to doma máte!Také začínám mít z toho zamračeného počasí chmury na duši.Už se moc těším na sluníčko a na posezení u kafíčka v altánku na zahradě!Také mám už dost nemocí,právě jsem dobrala antiobiotika,ale stále se necítím fit.
    Všimla jsem si pěkné kúže z berana u Vás na pohovce.Také bych takové NUTNĚ potřebovala na sedací soupravu,ale nemohu nikde sehnat s krátkým chlupem.Všude mají jen kožešiny s dlouhým chlupem a myslím si,že by po krátké době kvůli sezení(lépe ležení :-) )na nich nevypadaly dobře.Přeji krásný den a snad brzy jarní náladu!!! Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani dakujem :-) kozusiny mam vsetky z Ikey aj prave aj umele...pekny vecer! D.

      Odstrániť
  10. Hezka nalada u vas, a preji brzke uzdraveni, ja uz 3. tyden doma s detmi - nestovicemi:-(, jak ja ti rozumim. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach Marcelka ani nehovor...zamestnana mamina s dvomi detmi to nema jednoduche :-) kiahne tiez nie su prijemne tak nech sa detickam cim skor polepsi...pa D.

      Odstrániť
  11. Dani, nádhera !!!! U tebe je tak kráááásně .... ty modrobílé závěsy tvému obýváčku opravdu moc sluší .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť