sobota 21. novembra 2015

Dnes to bude...

z každého rožku trošku :-)
...potrebujem priestor okolo seba meniť a včera som dostala nápad vymeniť debničku na drevo za tento kovový kôš...drevo v ňom poukladané má nielen tepelnú ale aj dekoratívnu funkciu...asi budem častejšie držať v ruke metlu ale to nevadí ja mám vlastne metlu celkom rada :-D...a už sa teším ako ho na Vianoce vyzdobím :-)



...dnes ráno sme sa zobudili do tmavého dňa...tak tmavého, že sme museli svietiť...v takéto dni mám chuť len leňošiť pri sviečkach a deti so mnou túto záľubu zdieľajú...
...tak sme leňošili :-)


...ale len kým sa neozvali naše hladné brušká...
...tak som strávila nejaký čas aj v kuchyni najskôr varením, potom upratovaním a popritom som premýšľala ako som s kuchyňou spokojná...
...v januári bude mať dva roky a ja zisťujem, že za ten čas som nenašla nič, čo by som na nej zmenila...
...proste mi vyhovuje tak ako je, so všetkými otvorenými policami ... za všetkým sa len načiahnem a zoberiem, nebojujem s otvorenými dvierkami, ktoré by mi ukrajovali z priestoru..

...som naozaj rada, že ju mám...

Naša lenivá sobota sa blíži ku koncu, tak si ju ešte ideme užiť:-)
Krásny večer!
Danka.

25 komentárov:

  1. Danka mas to velmi velmi pekne. Na fotkach to vyzera romanticky. Otvorene policky su super, hlavne siahnes a mas to. Aj ja som rozmyslala, ze take policky by sa zisli, ale bojim sa upratovania. Uz teraz upratujem skoro cely vikend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zitka ďakujem a otvorených políc sa vôbec neboj...nie je to také hrozné :-) D.

      Odstrániť
  2. Som v kuchyni, a nič by som nemenila :-)
    A mať rád metličku je dôležité, máš peknú metličku...a ND má teraz pokušenie práve v metličke a lopatke :-)
    Proste máme ,,slabé,, miesta :-), a pozdravujem aj Zitku, viem, že tak ľahko k môjmu industrial domovu nedoputuje.... , aj tak ju mám v merku, aj Vás :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani tvůj domov je opravdu krásné místo k odpočinku i k radostné práci v kuchyni . Otevřené police se mi u tebe moc líbí . Je to vše se vkusem a láskou promyšlené

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, kôš na drevo mám i ja taký, a je to nádhera, ale tá metlička sa mi až tak veľmi nepozdávala, tak som opäť skončila pri drevenej debničke. Mali ste krásnu lenivú sobotu. Aj mne by sa to páčilo. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka pevne verím, že to vydržíme...aspoň chvíľu aspoň do Vianoc :-D

      Odstrániť
  5. Danko máš krásný domov! Dýchá z něho útulno :)
    Měj krásnou neděli, Tereez

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se mi to u vás líbí :). Taky bych si zalenošila...ale to naše mrně teda lenošit nechce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...nebolo to dávno keď to u nás tiež tak vyzeralo :-D ....Nina bola od malička rodený lenivec a Samčo jej pravý opak nám to všetko zrátal :-D

      Odstrániť
  7. Danka máš to doma krásne.Presne podľa mojich predstáv..Majte ešte peknú nedeľu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jestli byla i lenivá neděle? A doma máte útulno. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani bola a poriadne :-) ale podarilo sa mi vytiahnuť famíliu aspoň na malú prechádzku...ty si teraz užívaš prechádzky s kočíkom však ? D.

      Odstrániť
  9. Danka, mne sa u teba páči...máš to krásne útulné...tiež sa teším na hyacinty a pribudne určite aj amarylis...majte krásny týždeň...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maci vďaka...ja som si dopriala hyacinty teraz...pretože na Vianoce, keď ich všade zháňam, nikde ich nemajú :-) D.

      Odstrániť
  10. Stale som si myslela ze som nejak vadná ze stale nieco premiestnujem a mením :-D teší ma ze nie som sama , sledujem blog uz dlhšie a je u vás krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne...no to som si aj ja dlho myslela, ale stačí nájsť podobne vadných ľudí a potom je všetko v poriadku :-) krásny večer! D.

      Odstrániť
  11. Krásne to máte u vás doma. Ja obdivujem kuchyne s otvorenými poličkami, ale mám obavy, že na riad bude padať prach.....ako často umývate riad na tých poličkách? :-)
    Krásne hyacinty. Ja som jednu cibuľku práve tento víkend dala do hliny, tak som zvedavá, či mi do vianoc pustí lísky a vykvitne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Slávka ďakujem...riad na polici denne používame takže naň ani nestihne prach napadať...v prípade menej často používaných napr. pohárov na víno ich vždy pred použitím umyjem ... ale nie je to nič strašné :-) D.

      Odstrániť
  12. Dani, u Vás doma je tak pěkně. Já to doma taky miluju.
    krásný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Waw, tak krásné bydlení už jsem dlouho neviděla, nádherný obýváček i kuchyň .... kochám se, kochám ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Waw, tak krásné bydlení už jsem dlouho neviděla, nádherný obýváček i kuchyň .... kochám se, kochám ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť