nedeľa 1. marca 2015

Rozkvitla nám....

...obývačka :-)
V kalendári máme marec, vonku sa zjarnieva, správny čas na náš kvetovaný poťah. Každý rok k nemu vyberiem nejakú doplnkovú farbu, vlani to bola jemná ružová a teraz som sa rozhodla pre červené káro a ľan s červeným pásikom.


.....tento poťah bol prvý, ktorý sme na našej Ektorpke mali a obávam sa, že ho máme už naposledy...pravdepodobne ho nahradí biely....ale určite ho zrecyklujem a budú z neho minimálne vankúše :-)


...tulipány musia byť...k jari neodmysliteľne patria :-)

 ...večera naservírovaná na lopáriku od 50 arches https://www.facebook.com/50arches s výborným toskánskym vínom....dobre padla po sobotňajšom upratovacom maratóne :-)
 ...ešte minulý víkend som sa pustila do nie veľmi príjemnej práce, ale mala som to naplánované už dlhšie... čakala som len na teplejšie počasie...starú knižnicu a police okolo TV som obrúsila do dreva a ich úpravu som prispôsobila ostatnému zariadeniu v obývačke teda na odtieň ja to volám " železo v  octe " ale nie je to nič iné ako známe patinovanie octom, kedy sa drevo natiera čiernym čajom a potom výluhom , ktorý vznikne tak, že do octu dáte hrdzavé železo...čím dlhšie ho tam necháte tým lepšie...ja potom drevo ešte vykartáčujem drôtenou kefou aby vynikla kresba a naolejujem....
...vankúš na kresle v podobe vreca na obilie...prečo nie... veď fantázii sa medze nekladú :-D

Prajem Vám ešte krásnu nedeľu...my sa chystáme na prechádzku, beriem si foťák aby som Vám nabudúce mohla ukázať prečo to mám tu u nás tak rada :-)
Danka

9 komentárov:

  1. Danko, našla jsem Tvůj blog teprve minulý týden a jsem fakt moc nadšená. stoleček v ložnici, octová knihovna. Jen tak dál, těším se na další inspirace. já svůj blog nemám, ale taky bych měla co nabídnout, snad někdy.
    krásný nedělní večer Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka nadherne su vsetky Tvoje fotky.. je uzasne ked sa je na co pozerat a este je to aj krasne pofotene.. ada ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, ten kvetinkový motív je krásny. Mne sa to strašne páči. :):)Ahoj. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka, Vaša obývačka je prekrásna v každom ročnom období, zbožňujem ju :)...a tá farba dreva, tú už musím konečne vyskúšať. Je to presne to pravé pre mňa. Keď už bude teplejšie, musím ísť na to! To je môj jarný záväzok :-D (keďže som si žiaden novoročný nedala :-)).
    Vierka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dani, nádherné bývanie!!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka, ďakujem krásne...to len vďaka takým šikulkám ako si ty :-) si pre mňa veľká inšpirácia...vždy sa teším na tvoj nový príspevok :-) D.

      Odstrániť
  6. Dani, nádhera ..... moc se mi líbí, jak každou změnou potahu se tvůj obývák promění ..... začínám litovat, že jsem si tu sedačku taky nekoupila :o) .... moc se mi líbí ten nápad s tabulí za sedačkou .... právě jsem se zamilovala, hned zítra vezmu útokem naši půdu ve škole .... není boha, že bych tam jednu zapomenutou nenašla .....pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, nádhera ..... moc se mi líbí, jak každou změnou potahu se tvůj obývák promění ..... začínám litovat, že jsem si tu sedačku taky nekoupila :o) .... moc se mi líbí ten nápad s tabulí za sedačkou .... právě jsem se zamilovala, hned zítra vezmu útokem naši půdu ve škole .... není boha, že bych tam jednu zapomenutou nenašla .....pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krása-ty potahy jsou úžasné promění pokoj v ráj......Máte to doma moc útulné.

    OdpovedaťOdstrániť