sobota 5. septembra 2015

Vkráda sa...

...pomaly, ale iste...
...jeseň je už za dverami a dnešné sychravé počasie bolo jasným znamením, že horúce leto je fuč :-)
...treba sa pripraviť na vykurovaciu sezónu...drevo už máme, ešte zohnať kominára...



...terasu som tiež preobliekla do jesenných farieb...


...času tu už budeme tráviť menej ale poobedné kávičkovanie si neodpustím, hoci aj pod dekou :-)


...dozrievajú nám zelené broskyne, neviem čo to je za odrodu, ale my ich voláme " vinohradnícke " lebo rástli vo vinohradoch...sú aromatickejšie ako obyčajné broskyne, tak sa pokúšam uvariť z nich džem...


 ...náš domček aktuálne...nové vŕby od mája poriadne podrástli....


...leto bolo fajn, ale ja sa už celkom teším na večery pri sviečkach a ohníku :-)

Krásny večer Vám všetkým prajem !
Danka.

28 komentárov:

  1. Tú terasu máte nádhernú..krb je určite super...ale u nás tiež nový kotol tento týždeň, takže tiež sme pripravení:))som rada, že sme sa na to dali a vymenili...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marcelka, kúrenie drevom je fakt super...úplne iné teplo :-) pekný večer! D.

      Odstrániť
  2. Danka, u vás se musí krásně kávičkovat :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Jani, kávičkovanie na terase s výhľadom do záhrady je pre mňa ten najlepší relax :-)

      Odstrániť
  3. Tak, tak, Dani. Veru sa nám zjesenieva. Ale sa mi zdá, že málo bolo takých príjemných dní. Buď bolo pekelne horúco, alebo teraz zas už dosť zima odrazu. No,nenarobíme nič. Máte to tam krásne. Snáď sa ešte vyčasí a užijeme si peknú jeseň. Ahoj. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...veď to Dani ja mám leto veľmi rada, ale nie až také ako bolo toto...to bolo len čakanie na ochladenie :-D ale snáď bude príjemnejšie babie leto :-) Pekný večer! D.

      Odstrániť
  4. snové :). Já toužím po podobné terase v našem domečku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Ti prajem nech sa Ti tá túžba splní čo najskôr :-)

      Odstrániť
  5. Danka, mate krasny domcek... Stale som chcela dom s tehlovym obkladom.. Dom mam ae bez toho obkladu...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani ďakujem, obklad bol aj u nás aktuálny až po desiatich rokoch, tiež som ho chcela na celý dom, ale je to finančne náročné a viem si predstaviť aj inak minúť peniažky...my máme v pláne ešte obložiť okolo okien a viac už nie :-) ale tiež obdivujem tie typické anglické tehlové domy :-) D.

      Odstrániť
  6. Danka máte překrásné bydlení , terasa je ůžasná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šárka ďakujem. Pekný nedeľný večer prajem! D.

      Odstrániť
  7. Tiše závidím tu krásnou terasu. Nádherný přechod mezi přírodou a domem :-) Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evi...je to presne tak, terasa nám poskytuje pohodlie domu ale už takmer v záhrade...som za ňu vďačná :-) D.

      Odstrániť
  8. krasne Dani... aj ja by som si veru rada u Vas posedela pri svieckach a piecke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adi určite nejaké stretko pri sviečkach spáchame :-)

      Odstrániť
  9. Danka tie zelené broskyne máme aj my. Sú naozaj výborné. Z ich zasadených kôstok nám vyrástli ďalšie sadenice, ktoré bez štepenia rodia. Inak aj dom je nádherný. Pekný večer Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka ďakujem za tip...skúsim zasadiť kôstky a snáď niečo vypestujem :-) D

      Odstrániť
  10. Tvoja útulná terasa ma povzbudila,ak sa mi pustíme do tej našej, teším sa na ňu, ale najskôr zatrieť omietku, chcela by som takú cementovú, ručne robenú, bez farebného nástreku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máte krásný domeček a ta teráska ta je.Taky už si přitápíme v krbíku.I doma i venku.Přeji krásný večer.Jarka.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krasna a utulna terasa. A ten domcek? Aj my mame vzadu na terase obklad tehlovy, ale len na terase, zbytok je omietka. Aj zahrada je pekna a vidim ze trava zelena. Nasa sa este len spamatava .

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Danko, máš tu terásku moc hezky vymazlenou. Jen by mě zajímalo, ty bílé závěsy tam necháváš i přes zimu nebo je pak sundáš?
    děkuji a přeji krásný den
    Majka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Majka, ďakujem za pochvalu, myslím, že ich dám na zimu dole, aby nám išlo do obývačky viac svetla, ale inak by sa im asi nič nestalo, keby tam zostali :-) pekný večer! D.

      Odstrániť
  14. Dani, je to nádhera ten Váš domček a ta vyparádená terasa. No nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dani, krása, krása, krása !!!!! Překrásná veranda ..... právě jsem se zamilovala .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dani, krása, krása, krása !!!!! Překrásná veranda ..... právě jsem se zamilovala .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Úžasný domeček ....to je prostě krása jak uvnitř tak navenek ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť