utorok 15. septembra 2015

Rebrík....

...v kúpeľni bol jednou z vecí, ktoré som si tento rok chcela zaobstarať. Niekoľkokrát som si už už objednala taký ten pekný drevený z Bella Rose, ale vždy som cúvla...buď sa mi to zdalo veľa peňazí, alebo som si povedala, že ho naozaj nepotrebujem :-)
...no ale raz som sa tak motala po záhrade a pri plote mi padli oči na náš starý hrdzavý železný rebrík, po ktorom sme liezli na povalu...a nápad bol na svete, len sa čudujem, že mi to nenapadlo skôr...
...v jedno pekné popoludnie deti dostali čiernu farbu a štetce a náš kúpeľňový rebrík bol na svete...


 ...celý tento kútik vznikol po odprataní práčky do práčovne...ako polica na uteráky a toaletný stolík v jednom nám poslúžil kuchynský vozík z Ikey...pre toto mám Ikeu rada, že aj nábytok určený do kuchyne, môže skončiť v kúpeľni :-)




... v hlave mám už kopu nápadov na novú kúpeľňu ( kto ma sleduje na Pintereste, vie :-))), pretože terajšie riešenie nám nevyhovuje...chýba nám sprchový kút, bidet, alebo aspoň bidetová sprcha,  nejaký úložný priestor...ale kým k tomu príde, tešíme sa aj z takýchto maličkostí ako je rebrík...inak ten určite zostane aj v novej kúpeľni, na uteráky je to super vec...

Užite si ešte dnešný slnečný voľný deň a zajtra s dobrou náladou do práce :-)
Danka.

7 komentárov:

  1. Príspevok ma potešil, ukľudnil, pohladil, my dve máme zmysel pre čierny vintage akcent :-)
    Gratulujem rebrík je super !
    A kompozícia pohládza...sivý záves je IKEA ?
    Drevený príručný stolík zapadol skvele, aj ja mám IKEA preto rada !
    Pozor na stopkové zrkadielko (mám ho tiež ), aby ste neurobili efekt lupy !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veru ja čiernu môžem :-)...teraz by som rada čierny poťah na našu Ektorpku ale zatiaľ taký nie je v predaji ... konečne by som ulahodila mužovi...lásku k čierno - bielej máme spoločnú, ale to je asi tak všetko čo sa dizajnu týka :-D ...záves je z Ikea taký ten ľanový sivý :-) pá D.

      Odstrániť
  2. Rebríček je super, ma tiež uchvátil ten Blomingwille z ND, ale už nie tá cean. Nakoniec mi ho zvaril jeden známy a ja namaľovala tabuľovkou. Je super. Mám ho v obývačke, na nom prevesené časáky:)), svetielka...maj sa pekne. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádne riešenie Danka ♥ Idem kuknúť tvoj Pinterest, tiež zvažujeme vážnu zmenu v kupelke ;-) A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rebríky ma bavia, ale do nášho interiéru sa momentálne z hľadiska obmedzeného priestoru nehodia. Tak sa mi marí, že tchibo ich má tiež v ponuke.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Řebřík jen tak opřený? Nebo zajištěný aby nespadl? Líbí se mi to moc .

    OdpovedaťOdstrániť