nedeľa 17. mája 2015

Ako si poradiť...

.....s priestorom bez okien s rozmermi 7 x 1,6 m? Ťažko :-)
U nás týmto číslam zodpovedá vstupná chodba...skúšali sme rôzne zariadenie, vešiaky, botníky, stále to ale vyzeralo chaoticky a neupratane...predsa len štvorčlenná rodina má celkom slušný počet búnd a topánok :-)
Pri hľadaní toho najlepšieho riešenia mi svojimi cennými radami pomohla Aďka z blogu 50arches

...na jednej strane úzka lavička so zrkadlom vyrobená na mieru....


...a oproti skriňa ( Ikea ) s hĺbkou 35 cm, ktorá skryje všetko čo je skryť potrebné.....v širšej časti je priestor na vešanie a v tej užšej sú police na topánky....



....tehlové obloženie okolo dverí priestor opticky skrátilo....


...hoci ja veľmi neinklinujem k bielemu nábytku, v tomto tmavom a úzkom priestore to bola najlepšia voľba...


...na konci chodby za posuvnými dverami vznikol priestor na malý šatník....


....skrinka na kľúče v podobe londýnskej telefónnej búdky...tej som nemohla odolať :-)
Tak čo myslíte? ...podarilo sa nám vyhrať nad nie veľmi ideálnym priestorom ?

Prajem Vám úspešný pracovný týždeň!
Danka.

22 komentárov:

  1. Už na pohľad pekné a útulné, také to tvoje pošušňáničko,na foto kt.som čakala ....:) ,a cením si,že ste skúšali,kým to pre Vás nebola naj podoba,ale kritérium,bola užitočnosť,a nielen efekt...čo ma na blogoch dosť dráždi...keď sa fotia len umelecké ,,inštalácie ,,...veď aj ja som pretretú kuchyňu odfotila tak ako je to pekné a ešte budem hladať tú podobu najkrajšiu,ale musím sa vrátiť k užitočnosti,mám malo skriniek a je nás veľa....
    ...mám odfotený jedálenský kút,uvidíš aký je malý a prechodný,ide sa cez neho do obyvky...
    ...mimochodom ja mám rada retro z 50 rokov,chladničky,váhy,nerez...doubledeck,telef.búdka....a musím sa toho vzdať...ušlo mi to tu v drevodome,vraj sa to nehodí...a retro 60,70tich rokov ,ktoré nemusím,vraj áno,...asi to bude tým ,že to obdobia inklinovali k prírodnej jednoduchosti !,ale aj tak si vyberám len surovejšie kúsky,trebárs teraz čo sú v IKEA,mám v pláne, a retro cukorničku mám z Bonami, pre tú farbu ! :)..ale batérie mám z toho prvorepublikového obdobia !...chcem ten náš dom trocha vidieť ako starý prvorepublikový,technický,trebárs železničiarsky domček !,ale asi len industrialvintage kúskami,moje bočnice z náklaďáku !...dorobený do drevodomu...tak babo raď ! :)))
    papa a dík za adresu na nový blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Alenka, mne sa u teba páči každý detail a doplnok a je jedno z akého je obdobia :-) spolu tvoria originálny celok...pokračuj v tom :-) krásny večer! D.

      Odstrániť
  2. Dani máš to nádherné! Moc se Ti to povedlo. Tleskám. Měj krásný pracovní týden, Tereez

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Terezka, prajem krásne horúce jarné dni :-) ...teda aspoň u nás také predpovedajú :-D D.

      Odstrániť
  3. Danka, jednoznačne vydarené dielo. To tehlové obloženie s bielou pekne ladí a určite presvetlila priestor ... krásne. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    zase jen tiše obdivuji.
    Cihy a zrcadlo a už jsem propadla vaší chodbě.
    Ani bych nemusela jít dál, už bych se cítila jako doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka veľmi ma teší, že sa u nás cítiš ako doma :-) krásny večer! D.

      Odstrániť
  5. Zbožňujem malé priestory...v tom, že chcú čas na to, aby sa zaskveli v plnej svojej jedinečnosti...niekedy je lepšie chvíľu skúšať a príde to vytúžené ..To je to pravé...Danka, nádherné a účelné zároveň...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Marcelka máš pravdu...čakali sme dosť dlho ale stálo to zato :-) prajem ti ešte pekný večer ! D.

      Odstrániť
  6. Dani, veľmi sa mi páči. Dobre ste to vymysleli. Ten tehlový obklad je super. :) D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem Dani :-) krásny večer! D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, krasna je Vasa chodba :-) uplne ina ako ta pred tym :-) tesi ma, ze som trochu malo prispela k Tvojej premene... zinkova krhla je ta, co bola predtym biela?? prajem uspesny tyzden, Ada z 50 arches :-o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...áno Adi to je tá krhla, ktorú som iniciatívne nafarbila na bielo a potom som z nej farbu dva dni zoškrabkávala :-D pápá D.

      Odstrániť
  9. Je to krásne.....ale,odkiaľ je tá londýnska búdka ??
    Aj keď mám obavu,že u nás by tak nezapadla....
    A aby som nezabudla....vždy sa teším ,keď pribudne nový príspevok....
    Lulu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Lulu , londýnsku búdku predáva Kare, ja som mala ale šťastie a zohnala som ju v bazáre za pár eur...to asi znamená, že keď človek niečo veľmi chce príde to k nemu aj samé :-D prajem ti krásny deň ! D.

      Odstrániť
  10. Danka, určitě chodba dopadla víc než dobře, líbí se mi a to obložení dodává celku šmrnc venkova :o)
    Hezké dny přeji. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Toto sa mi velmi paci a naozaj mi to pripomina Adkin styl ♥ Najviac sa mi ale paci velka lavica, na ktoru ja stale cakam ;-) A.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobry den. Mozete mi prosim napisat nazov tej krasnej skrine s hlbkou 35 z Ikeay? Nemozem ju v katalogu najst. Dakujem pekne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, je to šatníková skriňa PAX s dverami BERGSBO. Pekný deň! D.

      Odstrániť
  13. Nádherná ,promyšleně udělaná chodba. je to nádherný vstup do vašeho krásného s láskou zařízeného domečku.♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť