utorok 17. novembra 2015

Tešíme sa....

...na modré Vianoce.
..teda vonku dúfam budú biele ale u nás doma sa ponesú v modro - bielom duchu s prírodnými prvkami, teda veľa šišiek a ihličia.


 Dala som si záväzok, že nebudem dokupovať žiadne nové vianočné dekorácie...minuloročné gule som prestriekala na tmavomodro a namaľovala som si porcelán, ktorý využijem aj mimo Vianoc. Stromček chcem tento rok opäť v kvetináči a hneď na jar pôjde do záhrady. Povezie sa na sánkach, vyvoláva to vo mne pocit takej tej pravej vidieckej romantiky.


 A dám si záležať na vianočnom stolovaní...mám ešte v pláne ušiť ľanový obrus a z modrej kockovanej látky bude prestieranie.


Tak... plány mám a už teraz sa teším ako ich budem realizovať. Začínam od prvej adventnej nedele...
Ešte Vám chcem poďakovať za gratulácie nášmu drobčekovi, všetky som odovzdala :-)
Moc sa mi nechce zajtra do práce ale sú to len tri dni, tak nech sú pre Vás aj pre mňa čo najpríjemnejšie.

Danka.

17 komentárov:

  1. Ten porcelan je krasny. S cim to malujes? Potom to este niekde vypalujes?. Tie vianocne gule nemaju chybu. Recyklacia je super napad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zitka...maľujem fixkou na porcelán, niektoré treba vypaľovať túto modrú nebolo treba a celkom dobre drží :-) pekný večer! D.

      Odstrániť
  2. Máme to podobně :-)) jen ta modrá mi k vánocům moc nejde :-)) , ale určitě se k tobě podívám a třeba se mi zalíbí modré vánoce ♥ měj se pěkně!! Iva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ivka u nás to tiež budú prvé modré Vianoce tak sama som zvedavá aký budem mať z toho pocit :-) D.

      Odstrániť
  3. Zajímavá kombinace :-).... Přeji hezké předadventni přípravy. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Evi tiež sa mi to zdá teraz zaujímavé tak uvidím ako to celé dopadne :-) prajem pekné dni! D.

      Odstrániť
  4. Maľovaný porcelán aj mňa prekvapil .... mne by sa asi triasli ruky :)
    Aj my sa tešíme na Vianoce a takisto žiadne dokupovanie ozdôb - teda dúfam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...no tu ruka musí byť pevná ale aj ja s tým mám často problém a trasie sa mi :-) ale je to zábava D.

      Odstrániť
  5. Páni, Ty jsi šikovná.
    Bude i na prode? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) myslela si asi na predaj...nie nie... ja to robím pre svoje vlastné potešenie ako relax...ale zase človek nikdy nevie :-) ale ak by si veľmi chcela tak ti niečo najbližšie namaľujem a pošlem :-) D.

      Odstrániť
  6. Dani, pekne si si to všetko naplánovala. Tak nech sa ti všetko podarí podľa plánov. Pozdravujem ťa. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ...A modry polstare ;-) ...porcelan je podareny. Zeptam se jk tam barva drzi. Malovala jsem taky na porcelan ale po pul roce pouzivani se uz barva odira i pres zapeceni v troube B-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Základ bude modrý károvaný poťah na sedačke :-) je to tak, aj mne sa farba odiera napriek zapečeniu, nie je to veľmi trvácne... preto ja ho používam len na servírovanie alebo ako dekoráciu a nikdy ho nedávam do umývačky riadu :-)

      Odstrániť
  8. Či modré, či biele.....z tvojich príprav ide teplo lásky, budú láskyplné :-)))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť